logo
خانه » لیفت واژن با نخ

لیفت واژن با نخ

در سال های اخیر ، نرخ جراحی های زیبایی افزایش چشم گیری در میان بانوان و آقایان داشته است. شاید جالب باشد که بدانید این عمل ها تنها مختص صورت نیستند و مناطق دیگری مثل واژن را نیز می توان از لحاظ ظاهری بهبود بخشید. از جمله این پروسه ها ، می توان لابیاپلاستی ، پرینورافی ، تزریق ژل و تنگ کردن واژن را نام برد. در این مقاله از کلینیک ایدن ، کلینیک پوست مو و زیبایی در تهران ، توضیحات مفصلی در مورد یکی از این رویکردها به نام لیفت واژن با نخ ارائه شده است.

 

لیفت واژن با نخ - کلینیک ایدن

 

لیفت واژن با نخ چیست؟

بسیاری از زنان به دلیل تغییرات وزنی ، تغییرات هورمونی ، افزایش سن و یا زایمان ها مکرر ، در ناحیه واژینال دچار گشادی می شوند و این موضوع ، تاثیر منفی روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی آن ها گذاشته است. البته این تنها مشکل به وجود آمده در پی گشادی واژن نیست و معضلات دیگری از جمله مستعد بودن در برابر ابتلا به عفونت ، خارش و سوزش نیز از این دست هستند. لیفت واژن با نخ در تهران رویکردی است که به کمک این دست از افراد آمده تا این عارضه ها را رفع نماید.

ماندگاری نتایج لیفت واژن با نخ

بیشتر نتایج تا 18 ماه ماندگاری دارند، با این حال این بستگی زیادی به بیمار و سبک زندگی وی دارد ، اگر دوچرخه ‌سواری یا اسب‌ سواری می کنید ، ممکن است ماندگاری این رویه تحت تاثیر منفی قرار گیرد.

آیا این روش دردناک است؟

درمان تحت بی حسی موضعی انجام می شود و کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. اکثر بیماران کمترین ناراحتی را در حین عمل گزارش می دهند. لذا این جراحی علائم بسیار کمی پس از آن دارد .

چه کسی این روش را انجام خواهد داد؟

لیفت واژن با نخ در تهران درمان توسط متخصص داخلی زنان ما انجام خواهد شد.

نتایج لیفت کردن واژن با نخ

نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به درجه کاهش تورم لابیا بستگی دارد لذا بسیاری از بیماران بهبودی فوری را گزارش می‌ دهند ولی کلاژن جدید (نئوکلاژنز) حدود سه ماه طول می‌ کشد تا ایجاد شود.

چه نوع نخی در لیفت واژن با نخ استفاده می شود؟

این نخ بایستی خارهایی دوسویه و همگرا داشته باشد و از طرفی حتما باید جذبی باشد. نخ های لیفت و تنگ کردن واژن در تهران از جنس پلی لاتیک اسید (کاپرولاکتون) است و در هر دو طرف آن سوزن های صاف قرار گرفته است

مراقبت های بعد از لیفت واژن با نخ

پس از درمان ممکن است مقداری تورم، قرمزی موضعی و حساسیت در محل تزریق و ایجاد شود، این امر طبیعی و گذرا بوده و برطرف می شود. کبودی و تورم را می توان با استفاده از کیسه یخ کاهش داد. تا دو روز پس از درمان از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، ضد انعقادها و ویتامین C خودداری کنید.

امکان دارد بعد از درمان ، با کمی خونریزی مواجه شوید اما این امر طبیعی است و بعد از مدتی برطرف خواهد شد . از شنا، ورزش شدید، سونا ، جکوزی و حمام به مدت 10 روز پس از درمان و آمیزش جنسی تا چند هفته خودداری کنید همچنین از انجام هر گونه فعالیتی که به ناحیه تحت درمان فشار وارد می کند مانند دوچرخه سواری، اسب سواری و غیره تا 5 روز امتناع کنید . تجویز موضعی محصولات بهداشتی ضد عفونی کننده پس از درمان تا شروع خونریزی قاعدگی بعدی توصیه می شود.

علل اهمیت؟

انگیزه بیمار برای انجام لیفت واژن با نخ معمولاً ناشی از کاهش کیفیت زندگی جنسی است که ناشی از احساس شل بودن ورودی واژن در کنار نقص زیبایی در ناحیه واژینال همراه است. به عنوان یک قاعده کلی، این درمان به زنان قبل از سن 60 سالگی پیشنهاد می شود.

بلافاصله پس از جراحی لیفت واژن با نخ در تهران

نتایج این لیفت فوری نمایان می شود . با باریک کردن ورودی واژن ؛ نقص زیبایی شناختی اصلاح گردیده و نخ های اعمال شده در طول عمل باعث ایجاد واکنش فیبروز و حالت ارتجاعی می شوند. این کار باعث می شود اثرات حتی پس از جذب نخ ها نیز ماندگار شوند.

روش جراحی

درمان با گفت و گو بیمار با یک متخصص زنان در مورد مشکلات جنسی زندگی قبل از درمان و انتظارات مربوطه بعد از آن شروع می شود. متخصص اطلاعاتی در مورد پیامدهای احتمالی درمان برای زندگی جنسی فرد ارائه می دهد و ترجیحات بیمار را با توجه به اندازه ورودی واژن بررسی می کند. همه ترتیبات در فرم رضایت درمان نوشته شده است. توصیه می شود از قبل سند را چاپ کنید، آن را به طور کامل مطالعه کنید و هر صفحه از آن را امضا کنید.

قبل از صلاحیت برای انجام درمان، تاریخچه پزشکی بررسی و معاینه زنان از جمله واژینوسکوپی انجام می شود. بیماران واجد شرایط برای تنگ کردن واژن در تهران ، باید یک نتیجه سیتولوژی به روز داشته باشند. در این روش یک الی دو رشته نخ از طریق 4 الی 6 برش بسیار کوچک و کم عمق از پوست زیر جلدی و عضله که به صورت کم عمق در زیر پوست قرار دارند وارد می شود. هنگامی که نخ ها گره خوردند، این کار به پایان می رسد. تنها در صورتی که نواقص شدید باشند ، دو نخ باریک در واژن استفاده می شود. در موارد دیگر، یک نخ کافی است. درمان در سیستم جراحی یک روزه و با استفاده از بی حس کننده موضعی انجام می شود

موارد منع لیفت واژن با نخ

التهاب حاد واژن و فرج (این روش ممکن است پس از بهبود عفونت انجام شود)، آلرژی به داروهای مورد استفاده برای بیهوشی، اختلالات شدید و نادر انعقاد خون، دوره خونریزی قاعدگی یا سایر انواع خونریزی واژن، بیماری نئوپلاستیک واقع در ناحیه اندام های تناسلی، بارداری، اوایل نفاس (خونی که بعد از سقط از بدن فرد خارج می شود)، زمانی که ترشحات واژن هنوز تولید می شود ، مواردی هستند که پزشک شما را از لیفت واژن با نخ در تهران منع می کند. این درمان برای آن دسته از بیمارانی که عفونت های پوستی خود ایمنی تشخیص داده نشده زمینه ای دارند، منع مصرف دارد. ما همچنین توصیه می کنیم که یک آزمایش اسمیر قبل از عمل انجام شود.

آیا من کاندیدای مناسبی هستم؟

لیفت واژن با نخ که مورد علاقه طیف متنوعی از زنان، از جمله پس از زایمان و یائسگی است، باعث تسکین علائم فیزیکی و همچنین بهبود ظاهر واژن می شود. اگر در مورد سلامت واژن خود نگرانی دارید، این چیزی نیست که باید نادیده بگیرید . اگر یک یا چند مورد از مشکلات زیر را داشته باشید، دکتر بهار شما را کاندیدای خوبی می‌داند:

  • شلی واژن

شلی واژن یک احساس شلی واژن است که ممکن است پس از بارداری و زایمان طبیعی ایجاد شود، اگرچه ممکن است تحت تأثیر جراحی قبلی لگن، یائسگی و افزایش سن نیز قرار گیرد.

  • بی اختیاری استرسی ادرار

این شایع ترین شکل بی اختیاری در بین زنان است. این به دلیل نشت ادرار در اثر خنده یا عطسه است و حتی اگر مثانه پس از دفع ادرار تخلیه نشد، ممکن است به دلیل انسداد مجاری ادراری یا مشکلات عصبی باشد.

  • عدم روانکاری

استفاده از مرطوب کننده های زنانه برای درمان خشکی واژن رایج است. این روان کننده ها می توانند علائم خشکی متوسط تا شدید را کاهش دهند، اما استفاده از نخ ها برای ایجاد تفاوت قابل توجه توصیه می شود.

  • بافت بیش از حد لابیا که منجر به خجالت و ناراحتی جسمی می شود

آن ها نه تنها ظاهر خارجی فرج را جوان می کنند بلکه قدرت نگهداری و کیفیت بافت داخل واژن را نیز بهبود می بخشند. برای بازگرداندن تون بافت و تحریک فعال سازی سلولی، آنها را در اکثر لابیای زنان قرار می دهند.

  • مشکلات بعد از زایمان یا یائسگی

بارداری می تواند باعث افزایش فشار روی مثانه و نشت ادرار و فشار بر کف لگن شود. پس از زایمان در شکل و عضله اندام تناسلی زنان تغییرات قابل توجهی ایجاد می شود زیرا تمایل به از دست دادن انعطاف پذیری و ضعیف شدن دارند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top