logo
خانه » تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

بالا رفتن سن و سال ، می تواند تاثیرات منفی روی بخش های مختلف بدن داشته باشد. یکی از مناطقی که تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد ، ناحیه تناسلی می باشد. خانم هایی که سن آن ها بالا می رود و با معضلاتی مثل یائسگی رو در رو می گردند ، متوجه می شوند که پوست واژن آن ها دچار شلی و افتادگی می گردد. یکی از راه های برطرف کردن این مشکل و جوانسازی آلت تناسلی ، تزریق ژل به واژن است. این پروسیجر نه تنها ظاهر این عضو را بهبود می بخشد ، بلکه رضایت فرد را از زندگی جنسی نیز بالا می برد. اگر شما نیز می خواهید در مورد روش انجام این پروسه در شهر تهران ، مزیت ها و عیوب آن اطلاع کسب کنید با کلینیک ایدن در این مقاله همراه باشید.

 

تزریق ژل به واژن - کلینیک ایدن

 

چرا زنان به واژن خود ژل تزریق می کنند؟

یکی از مواردی که تاثیر زیادی در کسب لذت از رابطه جنسی دارد ، واژن می باشد. اطراف این عضو را بافت های پوستی به نام لابیا فرا گرفته اند که قسمت داخلی آن لابیا مینور و بخش خارجی آن ، لابیا ماژور نام گذاری شده است. تزریق ژل به واژن ، در لابیاهای خارجی انجام می گردد تا شلی و افتادگی آن به بهترین شکل ممکن رفع شود. تزریق کردن فیلر به واژن ، علاوه بر لذت جنسی بر زیبایی آن نیز می افزاید.

مواد استفاده شده در این فرآیند به سه دسته تقسیم بندی می شوند :

  • ژل های موقتی

برخی از فیلرهای موجود در بازار ، از موادی به نام هیالورونیک اسید ، کلاژن یا کلسیم هیدروکسی اپاپتیت ساخته می شوند. ماندگاری این فیلرها پایین است ، زیرا تمامی این مواد با گذشت زمان به بدن جذب می شوند. اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی اپاپتیت در از بین بردن چین و چروک این ناحیه تاثیر بسزایی دارند و به لابیاها حجم می دهند. کلاژن نیز با بالا بردن خاصیت الاستیکی پوست ، آن را جوانسازی می نماید.

  • ژل های نیمه دائم

در تزریق ژل به واژن ، می توان نتیجه نیمه دائم را نیز به دست آورد. به این منظور از فیلرهای متشکل از پلی متیل متاکریلات استفاده می شود. توجه داشته باشید این ماده بیشتر برای پر کردن خطوط عمیق مورد استفاده قرار می گیرد و ترجیح این است تا در صورت استفاده نشوند.

  • فیلرهای دائمی

سیلیکون ، ماده استفاده شده در این روش می باشد که بدن آن را جذب نمی کند ؛ دلیل ماندگاری بالای آن نیز همین است. برای تزریق این فیلر به واژن ، باید به یک کلینیک زنان خوب در شهر تهران مراجعه کنید تا با هیچگونه مشکل یا عارضه مواجه نشوید.

تزریق ژل به واژن چگونه انجام می شود؟

معمولا در این روند از بیهوشی عمومی استفاده نمی شود و با تزریق ماده بی حسی ، می توان آن را به انجام رساند. با توجه به هدف و ترجیح شما ، همچنین تشخیص پزشک یک نوع از ژل هایی که پیش تر ذکر شد انتخاب می گردند. این فیلر توسط سرنگ مخصوص به لابیا تزریق می شود و در حین این فرآیند ، زیباجو دردی را احساس نخواهد کرد.

روند تزریق فیلر به واژن در تهران ، به نسبت تزریق چربی ساده تر بوده و به زمان کمتری نیز نیاز دارد. زیرا در تزریق کردن چربی به ناحیه تناسلی نیاز است تا ابتدا طی پروسه دیگری به نام لیپوساکشن ، ابتدا چربی از ناحیه دیگری از بدن تخلیه شده و بعد از پالایش ، به واژن تزریق گردد.

در صورت تمایل ، متقاضی می تواند تزریق ژل به واژن را به همراه دیگر روندهای زیباسازی به انجام رساند. مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق ، به شدت مشکلات و افتادگی این ناحیه وابسته است ؛ اما به طور کلی می توان اذعان داشت که چیزی در حدود دو سی سی فیلر کافی می باشد.

مزیت های تزریق کردن ژل به واژن

از مزایای ویژه این رویکرد این است که تزریق فیلر به ناحیه تناسلی ، یک فرآیند حداقل تهاجمی است و دوره ریکاوری آن بسیار کوتاه می باشد. از جمله مزیت های دیگر آن ، در ادامه ذکر شده اند :

  • کیفیت ارگاسم پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و لذت جنسی نیز بالا می رود
  • پوست واژن نیز روشن تر خواهد شد
  • لابیاهای ماژور حجم گرفته و پوست آن ها سفت می شود
  • چین و چروک آلت تناسلی رفع شده و جوانسازی در آن اتفاق می افتد
  • خشکی واژن بهبود می یابد

علاوه بر موارد ذکر شده باید توجه داشته باشید که بعد از تزریق ژل به واژن در شهر تهران ، نیازی به بستری شدن نیست و فرد می تواند درست بعد از اتمام پروسه به تمامی فعالیت های روتین خود باز گردد. بسیاری از زیباجویان نگران بروز اسکار در این ناحیه هستند ، اما باید گفت چون هیچ گونه برشی ایجاد نمی شود ؛ بنابراین زخم و اسکار نیز وجود نخواهد داشت.

داوطلبین نامناسب تزریق فیلر به واژن

در ابتدا مطلع شدید که بالا رفتن سن منجر به افتادگی پوست آلت تناسلی می شود. اما باید گفت موارد دیگری مثل زایمان و یائسگی نیز روی این موضوع تاثیرگذار هستند. اما تمامی بانوانی که دچار شلی لابیا شده اند نمی توانند به آن ژل تزریق کنند. آن دسته از متقاضیانی که به بیماری های جدی و مزمن مبتلا هستند نمی توانند این رویکرد را انجام دهند و ابتدا باید اقدام به درمان این دست از بیماری ها نمایند.

از جمله مشکلاتی که در روند تزریق ژل به واژن اختلال ایجاد می کنند می توان این موارد را نام برد : دیابت ، سکته های مغزی و قلبی ، زگیل و عفونت تناسلی ، بیماری های خود ایمنی مثل لوپوس ، سرطان ، سابقه لخته شدن خون و دیگر موارد. در صورتی که به این مشکلات مبتلا هستید ، ابتدا از دکتر خود مشورت گرفته و سپس اقدام به تزریق نمایید.

قبل از تزریق ژل به واژن چکار کنیم؟

برای رسیدن به نتیجه هر چه ایده آل تر ، نیاز است تا اقداماتی به انجام برسند. این دست از اقدامات ریسک بروز عارضه های بعد از فرآیند را نیز به حداقل می رسانند. بعضی از آن ها در این قسمت به اطلاع شما رسیده اند :

  • داروهای تجویز شده را درست طبق دستورات و راهنمایی های پزشک مصرف کنید و در صورتی که از مصرف دارویی منع شدید ، آن را کنار بگذارید
  • هیدراته بودن بدن نقش مهمی دارد ، بنابراین آب کافی بنوشید
  • اقدام به درمان بیماری هایی نمایید که پیش تر ذکر شدند
  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید تا با خونریزی مواجه نگردید

بعد از تزریق ژل به واژن چکار کنیم؟

  • به مدت سه روز ، با آب گرم دوش نگیرید
  • تا یک هفته رابطه جنسی برقرار نکنید
  • ناحیه تناسلی را مالش ندهید
  • مصرف مشروبات الکلی و دخانیات تا هفت روز ممنوع است
  • تا یک ماه بعد از تزریق کردن فیلر به واژن ، باید فعالیت های سنگین کنار گذاشته شوند

علاوه بر رعایت دستورات ذکر شده در بالا ، رسیدن به یک نتیجه ایده آل زمانی ممکن می باشد که برای تزریق کردن ژل به واژن ، یک کلینیک معتبر و حرفه ای را انتخاب کرده باشید. ناحیه تناسلی ، بخش حساسی از بدن می باشد که باید درمان آن را جدی گرفت ؛ بنابراین در انتخاب کلینیک مورد نظر خود تمام دقت را به خرج دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top