logo
خانه » تزریق چربی به واژن همراه نمونه کار

تزریق چربی به واژن همراه نمونه کار

بدن بانوان در طی سال های زندگی دچار تغییرات زیادی می شود که زایمان ، یائسگی و بالا رفتن سن از عوامل تاثیر گذار بر آن می باشد. خیلی از این تغییرات ، در ناحیه تناسلی رخ خواهد داد ؛ برای مثال پوست واژن و همچنین لابیاهای ماژور شل و افتاده می شوند. این تغییرات اثری منفی روی کیفیت زندگی ، اعتماد به نفس و روابط جنسی خانم ها گذاشته و برایشان نگرانی ایجاد می کند. خوشبختانه در سال های اخیر راه های زیادی برای برطرف نمودن این دست از مشکلات مورد استفاده قرار می گیرد که تزریق چربی به واژن یکی از آن ها می باشد. با اینکار زنان می توانند جوانی و زیبایی را به ناحیه واژینال باز گردانده و دوباره کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببرند. در این فرآیند ، چربی ها از بدن خود فرد گرفته خواهند شد ، بنابراین میزان عوارض و مشکلات بعد از آن در کمترین حد خواهد بود. با کلینیک ایدن کلینیک پوست مو و زیبایی در تهران در این مقاله همراه باشید تا از نکات ضروری این پروسیجر مطلع شوید.

 

تزریق چربی به واژن + کلینیک ایدن

 

تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

این فرآیند یکی از پروسیجرهای زیبایی است که در آن لابیاهای خارجی یا همان ماژور ، حجیم تر می شوند. با افزایش سن ، سطح کلاژن بدن به شکل طبیعی پایین خواهد آمد. همچنین بارداری ، زایمان و یائسگی نیز مواردی هستند که می توانند حجم لابیاهای ماژور را کم کنند. با تزریق کردن چربی به واژن در تهران یا شهر محل سکونت خودتان می توان تاثیر منفی این موارد را از بین برد و ناحیه جنیتال را جوانسازی کرد.

البته جز تزریق چربی به واژن می توان از فرآیند دیگری به نام تزریق فیلر به واژن نیز بهره برد. در این پروسه از موادی مثل هیالورونیک اسید استفاده می شود ، اما چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که تاثیر این رویکرد موقتی است و ممکن است بدن آن ها را پس بزند. توجه داشته باشید که امکان انجام این روند همراه با دیگر پروسه ها مثل لابیاپلاستی و پرینورافی نیز وجود دارد.

چه افرادی کاندید مناسب تزریق چربی به ناحیه تناسلی هستند؟

آن دسته از خانم هایی که تغییرات وزنی زیادی نداشته و وزن آن ها ثابت می باشد ، می توانند به واژن خود چربی تزریق کنند. حتی با قرار گرفتن در این شرایط نیز فرد باید انتظارات منطقی و واقع گرایانه از عمل تزریق چربی به واژن داشته باشد و نتیجه دائمی آن را بپذیرد. از دیگر ضرورت های این پروسیجر ، برخوردار بودن از سلامت کامل فیزیکی و روانی است.

تزریق چربی به لابیا چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان برای تزریق کردن چربی به واژن نام برد ، غیر تهاجمی بودن آن است. در این فرآیند هیچگونه برش و بخیه ای استفاده نمی شود و تنها یک سوزن نازک به ناحیه ژنیتال وارد می گردد. به همین علت دوره نقاهت تزریق چربی به واژن کوتاه و بسیار آسان می باشد.

همانطور که ذکر شد ، چون چربی تزریق شده از بدن خود فرد گرفته می شود ، فرد با واکنش های حساسیت زا رو به رو نشده و بدن چربی را پس نمی زند. بعد از گذشت چند روز از اتمام پروسه ، متقاضی قادر خواهد بود از نتیجه لذت ببرد.

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است؟

اول از همه باید گفت در حدود سی درصد از چربی کشیده شده ، توسط بدن بیمار جذب می شود. اما باقی آن ، یعنی حدود هفتاد درصد تا ابد در لابیاها باقی خواهند ماند. برای رفع این مشکل ، از چند راه استفاده می شود که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم :

  • چربی بیشتری به واژن تزریق خواهد شد. به همین جهت ابتدا لابیاها بزرگ تر از حد عادی به نظر می رسند ، اما با گذشت مدت زمان کمی به ظاهری که می خواستید می رسند.
  • راه دوم بالا بردن ماندگاری تزریق چربی به واژن ، این است که مقداری از این چربی تخلیه شده را فریز کرد تا بعد از کاهش حجم ، دوباره بتوان این فرآیند را تکرار کرد.

البته ، تغییر کردن وزن نیز می تواند در ماندگاری تزریق چربی به لابیا تاثیر بگذارد. با بالا یا پایین آمدن وزن ، مقدار چربی در همه جای بدن کم و زیاد می شود که واژن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

عوارض تزریق چربی به واژن

شاید به عنوان متقاضی این عمل ، این سوال برایتان پیش آمده باشد که تزریق کردن چربی به ناحیه واژینال عارضه دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت هر پروسه ای ، چه زیبایی باشد و چه درمانی ریسک هایی را با خود به همراه خواهد داشت. اما شما می توانید با انتخاب یک کلینیک خوب در شهر تهران ، احتمال بروز این عوارض را کاهش دهید. اما در هر حال ، برخی از عارضه های احتمالی این متد را ذکر نموده ایم :

  • بروز ورم
  • عفونت
  • التهاب
  • درد کم

تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟

در این قسمت توضیح داده ایم که روند بیرون کشیدن چربی و تزریق آن به لابیا چگونه صورت می گیرد.

  • تخلیه کردن چربی

اولین قدم ، تخلیه چربی از یکی از قسمت های بدن خود بیمار مثل شکم ، بازوها و ران ها می باشد. این مناطق باید چربی اضافه داشته باشند ، در غیر این صورت نمی توان این کار را به انجام رساند. برای بیرون کشیدن چربی ، از رویکردی به نام لیپوساکشن بهره گرفته می شود. در این پروسه چند برش کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد شده تا لوله تخلیه به بدن وارد شود. بعد از تخلیه ، این برش ها با بخیه بسته خواهند شد.

  • تصفیه کردن چربی

مرحله بعدی تزریق چربی به واژن ، شامل تصفیه چربی های تخلیه شده در محیط آزمایشگاهی می باشد.

  • تزریق کردن چربی به لابیا

چربی هایی که تصفیه شدند ، درون سرنگ قرار گرفته و به واژن تزریق خواهند شد.

تزریق چربی به واژن بهتر است یا ژل؟

چون این چربی از بدن خود فرد گرفته شده و خون و سلول های دیگر همراه آن هستند ، بهتر است به سراغ تزریق کردن چربی بروید تا از مزایای جوانسازی آن نیز بهره مند شوید. همچنین گاهی ممکن است نیاز به مقدار زیادی چربی برای حجیم کردن لابیا باشد ، به همین علت اگر از فیلر استفاده شود هزینه آن بسیار بالا می رود.

همانطور که بارها ذکر شد ، مواد سازنده فیلرها مصنوعی هستند و ممکن است بدن آن ها را پس بزند. به همین دلیل تزریق چربی به واژن هم از عوارض کمتری برخوردار بوده و هم نتیجه ای طبیعی تر خواهد داشت.

قبل از تزریق کردن چربی به واژن باید چکار کرد؟

بهتر است یک سری نکات ضروری را رعایت کنید تا به بهترین و ماندگارترین نتیجه برسید. تمامی این نکات توسط پزشک شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، اما ما نیز مواردی از آن را در اختیار شما قرار داده ایم :

  • قبل از تزریق چربی به واژن در تهران یا هر شهر دیگری ، سیگار و دیگر دخانیات را ترک کنید. حتی دو هفته بعد از آن نیز باید از مصرف این موارد اجتناب نمایید.
  • از حدود یک هفته قبل از فرآیند ، داروهای رقیق کننده مثل آسپرین را کنار بگذارید
  • ویتامین ها و مکمل های گیاهی را تنها در صورت تجویز مصرف کنید
  • توصیه می شود اگر در دوره قاعدگی قرار دارید ، از تزریق کردن چربی به لابیا پرهیز نمایید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top